F&L Forum Portal > Auto Review > Zeg 't maar!
Registreer FAQ Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Welkom op het F&L Forum Portal.
Beste bezoeker,

Welkom op ons forum, kom verder en hou het niet alleen bij een kijkje.
Het registreren voor dit forum is namelijk een fluitje van een cent en dan kun je gezellig meepraten over allerlei onderwerpen. Als je dan toch bezig bent, neem dan meteen even de veelgestelde vragen door.
Igor Stuifzand is offline
Igor Stuifzand
Met quote reageren
05 Jul, 15:23
Oud
Redacteur
Igor Stuifzand's avatar
?
Zeg 't maar: de Mercedes ML of de Volkswagen Touareg?

Sinds jaar en dag is de Mercedes ML een grote naam op de SUV-markt. Zet je er de nieuwe Volkswagen Touareg naast, dan oogt die een stuk bescheidener. Althans: qua formaat. Vaart Volkswagen de juiste koers?

Zeg 't maar! Je kunt je voorkeursstem uitbrengen op http://www.fnl.nl/autoreview/polls/ en vertel ons hier hoe je tot je keuze bent gekomen. De leukste, opmerkelijkste of meest diepgravende inzending wordt gepubliceerd in Auto Review nummer 8, die op 8 augustus verschijnt.
Met quote reageren
05 Jul, 20:06
Oud
Registered User
mark otterspeer's avatar
Standaard
De Mercedes ML. Mooie auto, zeker vergeleken bij de Touareg, waarvan ik het nieuwe model niet zo heel mooi vind.
Audi is offline
Audi
Met quote reageren
05 Jul, 21:19
Oud
Herben het Lam
Audi's avatar
Standaard
De Touareg. Het uiterlijk van de Mercedes-Benz kan me totaal niet bekoren. Ten eerste is het niet mooi, en ten tweede ook nog eens te patserig. De Touareg daarentegen ziet er veel beter en bescheidener uit. Datzelfde geldt voor het interieur van beide auto's. De veiligheidsuitrusting van de auto voor het volk is ook nog beter, de motor is beter en ook rijdt hij beter. Daarbovenop komt ook nog eens dat hij onder de streep voordeliger is! Dus wat houdt me nog tegen om voor de Volkswagen te kiezen?!
Met quote reageren
05 Jul, 22:45
Oud
Rob
Rob92's avatar
Standaard
Volkswagen heeft het niet begrepen. Ze proberen de Touareg minder groot en zwaar over te laten komen dan ie werkelijk is. Het resultaat is een auto die weliswaar kleiner oogt maar totaal niet in balans is. De Mercedes ML is nog een SUV zoals hij hoort te zijn. Simpel, maar krachtig en opzichtig design. Het oogt totaal niet dynamisch, maar dat moet je ook niet willen en verwachten in een auto van dit formaat.
Ik ga dus voor de Mercedes
Harrietjuh
Met quote reageren
06 Jul, 19:49
Oud
Registered User
Harrietjuh's avatar
Standaard
Natuurlijk de ML! Als je 80 mille voor een auto gaat uitgeven dan telt de badge ook belangrijk mee. De ML heeft de premiumbadge van Mercedes. De Touareg, hoe goed ook, blijft altijd een VW en heeft dus geen premiumbadge. In dit hogere prijssegment telt imago belangrijk mee. Daarnaast is de ML ook gewoon een veel mooiere auto. De lijnen van de Touareg kunnen me totaal niet bekoren en ziet er ook goedkoper uit dan ie is. De Mercedes oogt bovendien met zijn een strakke en robuuste uitstraling ook nog eens stukken exclusiever.
corvette is offline
corvette
Met quote reageren
21 Jul, 20:03
Oud
Registered User
corvette's avatar
Standaard
oei oei oei .... Normaal zou ik blind voor de MB gaan. Maar misschien is de ML een beetje verouderd en de Touareg komt net op de markt.

Voor deze keer dus de Touareg.

Edit: de X5 staat er niet bij .........
Met quote reageren
24 Jul, 20:16
Oud
Registered User
ruud1968's avatar
Standaard
Lastige keuze. Geen van beiden zou ik zeggen. Alleen een X5 of een Cayenne in dit segment. Wie koopt er nog in dit segment, is toch achterhaald door de milieupolitie?
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze topic bekijken (0 leden en 1 gasten)

F&L Forum Portal > Auto Review > Zeg 't maar!
Discussietools

Regels voor berichten